loading...

پی اس ان ساپورت | ریکاوری و دی اکتیو اکانت PSN

بازدید : 3380

قطعا بازیابی رمز اکانت PSN یکی از دغدغه های شما می باشد. در صورتی که این مشکل را دارید در این مقاله با ما همراه شوید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنیم. البته شاید بد نباشد، قبل از اینکه به بازیابی رمز اکانت PSN بپردازیم، کمی هم در مورد مزایای استفاده از این اکانت کاربردی با شما صحبت نماییم.

 

آشنایی با PSN
اگر بخواهیم اصلی ترین و بارزترین ویژگی اکانت PSN را ذکر کنیم، باید به آزادی عمل و اختیاراتی که برای دریافت خدمات در شبکه پلی استیشن به شما داده می شود، اشاره کنیم. با کمک اکانت PSN می توان بازی های به روز را از این شبکه دریافت کرده و یا به دنبال افرودنی های بیشتری برای بازی ها بود. به طور کلی شما با کمک اکانت PSN می توانید محتوای دلخواهتان را به صورت دیجیتالی خریداری کنید. شاید پیش خودتان تصور کنید که اجباری به منظور استفاده از PSN وجود ندارد.
باید اعلام کنم که سخت در اشتباه هستید. واقعا حیف است که کنسول پلی استیشن کمپانی سونی را در اختیار داشته باشید، اما از تمامی مزایا و ویژگی های آن بهره نبرید. ما اکیدا توصیه می کنیم در صورتی که از طرفداران پلی استیشن هستید، حتما به استفاده از محتواهای آنلاین پلی استیشن بپردازید.
اگر تصور می کنید، خوبی شبکه پلی استیشن، آنقدرها هم نیست، می توانید از افرادی که پیش از شما از این شبکه استفاده کرده اند، پرس و جو کنید. البته باید توقعات واقعی و بجا از PSN و شبکه پلی استیشن داشته باشید. همان طور که پیشتر هم گفته شد، با کمک PSN می توان محتوا خریداری کرد. معمولا محتواهایی که به صورت آنلاین و با استفاده از PSN خریداری می شوند، قیمت پایین تری در مقایسه با نمونه های فیزیکی خود ندارند.
اما هر ماه بلا استثنا تعدادی از بازی های ویدئویی خوب سونی که برخی از آنها از کیفیت و شهرت مطلوبی هم برخوردار هستند، با تخفیفات ویژه در شبکه پلی استیشن قرار می گیرند. علاوه بر تخفیفات ماهانه، تخفیفات ویژه تری هم در ایام خاص مثل هالووین، کریسمس و… به کاربران داده می شود. 
فکرش را بکنید بتوان یک بازی اورجینال را با تخفیف برفرض مثال ۴۰ درصدی تهیه نمود! قطعا بسیار جذاب خواهد بود. به همین خاطر ما به تمام دارندگان کنسول های پلی استیشن توصیه می کنیم تا با استفاده از اکانت PSN، محتوا و بازی های به روز را دریافت کنند.

چطور رمز اکانت PSN را بازیابی کنیم؟
در صورتی که به دنبال راه حل به منظور بازیابی رمز اکانت PSN خود هستید، می توانید با اقداماتی ساده این مشکل را از سر راه خود بردارید. برای این کار باید در نخستین مرحله به صفحه تنظیمات پلی استیشن مراجعه کنید. حالا باید گزینه Account Management را انتخاب کنید. در ادامه صفحه ای دیگر برایتان باز خواهد شد.
در صفحه جدید گزینه Sign-In را انتخاب کنید. در ادامه بایستی دکمه مثلث کنترلر خود را فشار دهید. حالا وقت آن رسیده که Sign In Id خود را وارد کنید. یادتان باشد ساین این آیدی شما همان ایمیلتان است، پس ایمیل را در کادر مورد نظر وارد کنید. در ادامه کار سختی باقی نمانده است. شما باید منتظر باشید تا پیامی از جانب کمپانی سونی به ایمیلتان ارسال شود. البته کمی صبر داشته باشید. چون شاید ارسال ایمیل بازیابی رمز عبور مقداری زمان ببرد.
پس از اینکه ایمیل به دستتان رسید، باید بر روی لینکی که فرستاده شده است، کلیک فرمایید. در مرحله بعد باید هویت خودتان را تایید کنید که شما مالک اصلی اکانت PSN مربوطه هستید و رمزتان را فراموش کرده اید. اینکه چگونه می توانید هویتتان را ثابت کنید، به اطلاعاتی که در زمان ساخت اکانت از آنها استفاده کرده اید باز می گردد. پس توصیه می کنیم در زمان ساخت اکانت اطلاعات دقیق و واقعی وارد کنید و سعی کنید همواره این اطلاعات را در نزد خود نگه دارید.
پس از اینکه به کمپانی سونی ثابت شد، شما صاحب اصلی PSN هستید، از شما خواسته می شود تا رمز عبور جدید و قابل قبولی را وارد کنید. برای اینکه رمز عبور جدید را وارد کنید بهتر است از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و همچنین علائم نگارشی بهره ببرید. پس از اینکه رمز عبور جدید را وارد کردید، باید مجددا آن را تائید کنید. برای انجام این کار لازم است تا دوباره به ایمیلتان بازگردید. حالا می توانید از آنجا رمزتان را تائید کنید. خب تقریبا همه چیز تمام است! حالا می توانید از رمز عبور جدیدتان استفاده کنید. امید است پس از مطالعه این مقاله مشکل بازیابی رمز اکانت PSN برایتان حل شود.

#اگر هنوز هم با بازیابی اکانت psn خودتون مشکل دارید و نمی توانید وارد اکانت شوید لطفا با ما در ارتباط باشید:

چنل نمونه کار ها در تلگرام : کلیک کنید

ارتباط با ما در تلگرام : کلیک کنید

شماره تماس های ما : 09109264348 - 09376597960

درباره اکانت psn ,
PSN Support دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 6:02 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
ریکاوری اکانت psn هک شده بدون تاریخ تولد,حل مشکل اکتیو نشدن اکانت پلی استیشن,بازیابی ایمیل و پسورد اکانت دزدیده شده psn
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 2,959
  • بازدید ماه : 6,880
  • بازدید سال : 51,391
  • بازدید کلی : 507,673
  • کدهای اختصاصی

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد