loading...

پی اس ان ساپورت | ریکاوری و دی اکتیو اکانت PSN

بازدید : 2171

قبل از اینکه به بررسی و روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان و قانونی ps4 بپردازیم بهتر است درباره پلاس بیشتر بدانیم.

PlayStation Plus درواقع خدمات اشتراک سونی برای همه موارد PlayStation است، و خرید اکانت آن به صورت ماهیانه و سالیانه امکان پذیر است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید.


امروزه بیشترین گیمرها متقاضی بازی ها به صورت آنلاین و multiplayer هستند که دسترسی به این امر ملزم به استفاده از خدمات پلاس میباشد. در واقع در کنسول ps4 برای بازی کردن آنلاین به یک اکانت پلاس نیاز داریم؛ هرچند که ذخیره سازی اطلاعات به صورت ابری و… دیگر ویژگی های این خدمات میباشد.

روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنیم قیمت اکانت های این خدمات با توجه به همه ی مزایایی که دارند با توجه به ارز ما هزینه ی بسیار زیادی دارد و شاید به صرفه نباشد.

بسیاری از کاربران از اکانت های هک شده این خدمات که با قیمت بسیار پایین هم به فروش میرسد استفاده میکنند؛ اما ما اکیدا توصیه میکنیم از این نوع استفاده نکنید زیرا صاحبان اصلی با این اکانت ها خرید انجام میدهند و حتی اگر فروشندگان این اکانت های هکی میگویند اگر به حساب مالی وارد نشوید اتفاقی نمیوفتد اما احتمال بن شدن دستگاه شما بسیار زیاد است. و در صورت بن شدن دستگاه شما هیچ راهی برای بازگشت ندارد.

اما برای اینکه شما به اکانت قانونی با صرف نکردن هزینه زیاد دست پیدا کنید و از همه ی مزایای plus به طور کاملا قانونی استفاده کنید؛ ما در ادامه بعد از توضیحات کاملی راجع به دریافت 14 روز پلی استیشن پلاس رایگان و مزیت های این خدمات راه کارهایی به شما ارائه میکنیم. و در صورت داشتن هرگونه ابهام و دریافت پلاس میتوانید با الو سلام مشاور تماس بگیرید.

 

صرفه جویی در استفاده از هارد کنسول با رایانش ابری

یکی از مزایای اشتراک PlayStation Plus این است که شما توانایی ذخیره بازیهایتان را به صورت ابر دارید. در واقع بجای اینکه از اشغال کردن هارد برای ذخیره سازی استفاده کنید با ذخیره سازی به صورت ابر که در حال حاضر یکی از خدمات بسیار پرکاربرد است میتوانید این ویژگی را داشته باشید؛ و در نهایت از مقدار هارد خود بیشتر استفاده میکنید.

این ذخیره سازی روی بستر اینترنت و روی سرورها می باشد پس اگر بخواهید روی کنسول دیگری با سیو های خود بازی کنید به راحتی فقط با وارد شدن به حساب میسر میشود.

در ابتدا تا 1گیگابایت میشد از فضای ابری استفاده کرد سپس به 10 گیگابایت ارتقا و در نهایا کاربران ps plus در سال 2019 تا 100 گیگابایت میتوانند از این خدمات استفاده کنند.

 

دانلود بازی رایگان با پلاس

میدانیم که خرید بازی های قانونی قیمت بالایی دارد. از دیگر مزیت های پلاس که با روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان و قانونی ps4 نیز میتوان از این خدمات استفاده کرد این است که هر ماه 2بازی به طور رایگان خود playstation روی پلاس قرار میدهد و میتوانید به صورت رایگان آن ها را دانلود و استفاده کنید.

برای تهیه و دریافت پلاس 14 روزه رایگان و قانونی ps4 میتوانید طبق دستور زیر عمل کنید ویا با الو سلام تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

 

چگونه برای ps4 پلاس رایگان 14 روزه بگیریم؟

روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان دو راه دارد؛ اول اینکه به طور مستقیم از کنسول یا از طریق وب سایت playstation این کار را انجام دهیم.

ابتدا باید یک PSN جدید ایجاد کنید. (در صورتی که موفق به ساخت نشدید میتوانید به بخش آموزش ساخت حساب کاربری جدید  ps4و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.)

سپس به سایت www.plastation.com مراجعه کنید.

حساب کاربری که ساختید را وارد کنید.

روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان

مطابق عکس وارد قسمت service میشویم و گزینه PS Plus را میزنیم.

روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان

حال گزینه start free trial را میزنیم تا وارد مراحل ساخت اکانت PS Plus شویم.

روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان

گزینه مشخص شده در تصویر را کلیک کنید.

روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان

در این مرحله روی گزینه زیر کلیک کنید.

روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان

حال باید یک حساب paypal یا credit card داشته باشید تا به مرحله بعدی بروید و مشخصات آن را وارد کنید. توجه کنید که قبلا این مورد اجباری نبود اما در حال حاضر حتما باید این قسمت را بزنید. پس اگر حساب paypal ندارید به سایت این حساب بروید و یک حساب درست کنید.

اگر وارد نشد باید IP شما تغییر کند.

روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان

حال مشخصات کارت را وارد  کنید.

روش گرفتن پلاس 14 روزه رایگان

در نهایت میتوانید از 14 روز پلی استیشن پلاس رایگان ساخته شده استفاده کنید.

 پلاس 14 روزه را از طریق کنسول در قسمت پلاس نیز میتوانید دریافت کنید و آنجا نیز باید به همین شکل قسمت free plus را انخاب کنید.

دقت کنید که با هر اکانت میتوانید یک بار این حالت را دریافت کنید؛ و برای دریافت یک پلاس 14 روزه دیگر باید یک حساب دیگر بسازید.

*اگر هم اکانت PSN شما دزدیده شده یا رمزشو گم کردید و یا مشکل اکتیو دارید و اگر کنسولتون بن شده با ما میتونید در ارتباط باشید:

چنل نمونه کارها در تلگرام : کلیک کنید

ارتباط با مدیریت در تلگرام : کلیک کنید

ارتباط تلفنی با واحد پشتیبانی : 09109264348 - 09376597960

درباره اکانت psn ,
PSN Support چهارشنبه 17 مهر 1398 زمان : 22:56 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
ریکاوری اکانت psn هک شده بدون تاریخ تولد,حل مشکل اکتیو نشدن اکانت پلی استیشن,بازیابی ایمیل و پسورد اکانت دزدیده شده psn
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 46
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 1,613
  • بازدید ماه : 1,168
  • بازدید سال : 45,679
  • بازدید کلی : 501,961
  • کدهای اختصاصی

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد